Lees onze white paper

“Liefde op het eerste klantcontact”

DOWNLOAD

Reviews intervisie bijeenkomst

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op woningcorporatie.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze onze review richtlijnen en redactiebeleid.

7.1
7

15/03/2019 17:06

Woonstad Rotterdam

In het algemeen moet ik zeggen dat ik weinig contact heb met Woonstad. Wat mij in al die "huur"jaren is opgevallen, is als er werkzaamheden aan de woning plaats moeten vinden Woonstad dit schriftelijk meedeelt, maar dat van communicatie met huurder(s) geen sprake is.

  • Klantenservice
10

15/03/2019 17:02

Domesta

Ik heb verder nog geen ervaring met deze dingen.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
10

15/03/2019 16:49

Woonstad Rotterdam

Vriendelijk,correct,behulpzaam!!

  • Klantenservice
9

15/03/2019 16:45

Domesta

Zeer klantvriendelijk

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

15/03/2019 16:25

Domesta

Goed

  • Evaluatie huren woning
6

15/03/2019 16:12

Domesta

Mijn man huurt al ruim 35 jaar deze woning, ergens hadden we ook wel een bloemetje verwacht voor de lange huurtermijn of voor alle stress die we hebben gehad met alles en dat we ruim 14 dagen geen gebruik konden maken van onze douche

  • Evaluatie reparatieverzoeken
4

15/03/2019 15:28

Domesta

Zoals eerder aangegeven hebben wij geen positieve ervaring als wij vragen hadden. Wij voelden ons bezwaard om te bellen met een vraag omdat wij het gevoel hadden dat we niet serieus werden genomen.

  • Evaluatie huren woning
7

15/03/2019 15:12

Domesta

Vriendelijke houding.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
9

15/03/2019 15:10

Domesta

goede service

  • Evaluatie reparatieverzoeken
9

15/03/2019 14:50

Domesta

Die is t.a.v. de informatie aan de huurders niet best. Verder geef ik daar geen informatie over, alleen in een bijeenkomst met de overige huurders.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

15/03/2019 14:31

Domesta

IK heb op zich wel goede ervaringen met wat Domesta betreft.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

15/03/2019 13:42

Domesta

goed

  • Evaluatie reparatieverzoeken
7

15/03/2019 13:27

Domesta

Tot nu toe prima

  • Evaluatie reparatieverzoeken
6

15/03/2019 13:18

Domesta

goed

  • Evaluatie reparatieverzoeken
9

15/03/2019 12:47

Reparatie WonenBreburg

Prettig, vriendelijk, snel gereageerd

  • reparatieverzoeken
9

15/03/2019 12:12

Domesta

dat ik hier in een mooi appartement zit en veel contact met mede bewoners heb

  • Evaluatie reparatieverzoeken
10

15/03/2019 11:41

Domesta

Goede samenwerking, problemen snel opgelost Prima

  • Evaluatie reparatieverzoeken
10

15/03/2019 11:40

Domesta

ik heb alleen maar positieve ervaring en nog nooit een reden gehad toch klagen.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
9

15/03/2019 11:34

Domesta

Verder goed, alleen op twee klachten nog steeds geen reactie. Beschadigde vensterbanken buiten +/- anderhalf jaar geleden en +/- 2 weken geleden is de overkapping in de Vink vervangen, hierbij een trespa plaat beschadigd. Niets meer van gehoord.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

15/03/2019 11:33

Domesta

Goed.

  • Evaluatie huren woning
8

15/03/2019 11:22

Domesta

De ervaring is wel dat medewerkers van Domesta allemaal bereidwillig zijn.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
2

15/03/2019 11:05

Woonstad Rotterdam

Veel storingen de laatste tijd in het gebouw, het melden van storingen wordt niet uit handen genomen maar moet je doorgeven alsof je de huismeester bent van het gebouw, en de medewerkers aan de telefoon zijn niet altijd vriendelijk. Daarnaast snap ik het nut niet van die sociale activiteiten door de bewonerscommissie. Ik wil dat ook niet financieren maar volgens mij gebeurt dat wel.

  • Klantenservice
10

15/03/2019 11:04

Domesta

Super!

  • Evaluatie reparatieverzoeken
5

15/03/2019 10:48

Telefonisch contact WonenBreburg

De algemene ervaring met Breburg is hooguit redelijk. Door dit soort dingen. Ik begrijp nu waarom zoveel mensen alleen maar klagen over Breburg. Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat u werkelijk contact opneemt. Of dat u iets nuttigs doet met de hier verstrekte informatie. Van wat ik hoor heb ik gewoon te maken met de standaard werkwijze van Breburg; onduidelijk en onzorgvuldig.

  • Evaluatie telefonisch contact klanten