De meest complete oplossing

voor professioneel tevredenheidsonderzoek

Reviews

Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.

Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.

7.0
7

30/11/2023 07:05

Vidomes

Alles is oke

  • Evaluatie klantcontactcenter
4

29/11/2023 22:28

Vidomes

Wordt te weinig gedaan aan het verfwerk

  • Evaluatie klantfeedback
5

29/11/2023 21:44

Laurentius

Prima met Laurentius

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

29/11/2023 21:12

Vidomes

Ik heb niets te klagen….., ben behoorlijk tevreden

  • Evaluatie klantcontactcenter
7

29/11/2023 20:50

DUWO

Ik heb nog weinig ervaringen met DUWO gehad, maar de ervaringen die ik heb gehad zijn nog niet negatief geweest.

  • Contact via contactformulier - NEW
10

29/11/2023 20:08

Vidomes

Hele goede ervaring met vidomes, fijne vriendelijke medewerkers die goed naar je luisteren.

  • Evaluatie klantcontactcenter
1

29/11/2023 17:54

Vidomes

Teleurgesteld frustratie. Ik heb hier al eerder tevredenheid vragen ingevuld paar weken geleden of een maand geleden. Kreeg nul reactie en Vidomes nam nooit contact met mij. Mevrouw van der Kraag kan mij kontakt opnemen. Ik overweeg een maand huur automatisch intrekken en sortorneren. Ik ga een maand huur niet betalen sla ik over dan betaal ik huur automatisch verder. dat huur geld ga ik in mijn huurwoning insteken zelf inschakelen een firma enz.

  • Evaluatie klantfeedback
8

29/11/2023 16:36

Vidomes

geen klachten

  • Evaluatie klantcontactcenter
8

29/11/2023 16:14

Vidomes

Positief en behulpzaam

  • Evaluatie klantcontactcenter
10

29/11/2023 16:10

Vidomes

Zeer tevreden als huurder

  • Evaluatie klantcontactcenter
9

29/11/2023 16:05

Vidomes

Wil heel goed

  • Evaluatie klantcontactcenter
10

29/11/2023 15:48

DUWO

Soms goed, soms niet.

  • Contact via contactformulier - NEW
1

29/11/2023 14:24

DUWO

Prijs goed Maar verwarming mag best werken

  • Contact via contactformulier - NEW
7

29/11/2023 11:39

DUWO

It takes time to respond to requests for repair but on other fronts it's fine

  • Evaluatie reparatieverzoeken - NEW
8

29/11/2023 11:33

Laurentius

Goed

  • Uw mening over het huren van een woning bij Laurentius
9

29/11/2023 11:01

Laurentius

Algemeen tevreden.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

28/11/2023 21:59

Laurentius

Prima ervaring met Laurentius

  • Evaluatie reparatieverzoeken
7

28/11/2023 12:10

Laurentius

Over het algemeen goed maar het schort te vaak aan de communicatie hoewel die zeker het laatste jaar beter is geworden.

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

28/11/2023 12:03

Vidomes

Goed bereikbaar, vriendelijk en nemen de tijd

  • Evaluatie klantcontactcenter
9

27/11/2023 19:21

Vidomes

Ik vind Vidomes niet optimaal. Erg slordig met meldingen en reparaties en erg lax.

  • Evaluatie wijkbeheer
8

27/11/2023 19:01

Laurentius

weet ik niet

  • Evaluatie onderhoud
9

27/11/2023 18:13

Vidomes

Prima

  • Evaluatie klantcontactcenter
6

27/11/2023 16:48

Laurentius

tot nu ben ik heel tevreden

  • Evaluatie onderhoud
5

27/11/2023 16:26

Vidomes

In zijn algemeenheid ben ik blij met het bestaan van woningbouwverenigingen die zorgen voor sociale woningbouw en dus ook met Vidomes. In onze flat hebben we helaas te maken met regelmatig terugkerende wateroverlast in de kelder/berging. Teleurstellend dat dat na al die jaren niet is opgelost. Opvallend dat de communicatie van u met de bewoners hierover zo matig is. In de hal is een mededelingenbord maar dat wordt door u niet gebruikt. Ook nu horen we al wekenlang niets over door u te nemen maatregelen. Jammer!

  • Evaluatie klantfeedback