08/07/2025 09:51
Laurentius
Dat is afhankelijk van welke afdeling en welk probleem er speelt. Communiceren in het algemeen blijft te traag
- Evaluatie reparatieverzoeken
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.
Dat is afhankelijk van welke afdeling en welk probleem er speelt. Communiceren in het algemeen blijft te traag
In de 37 jaar dat ik deze woning huur heb ik altijd een prettige relatie met deze woningstichting gehad.
Uitermate goed
Wisselend!
Erg tevreden
matig. Uiteidelijk goed afgehandeld
Normaal gesproken sind een kleine 30 jaar oke maar dit probleem ongekend waardeloos.
Tevreden.
Prima
Zeer goed.
Goed!
Goed
Positief
Goede, begripvolle en snelle dienstverlening. Helaas tref ik, en andere bewoners in het flatgebouw, aan de buitenkant (kozijnen van balkons buiten, muren in de bergingen, trottoirs rond gebouw) veel versobering en vervuiling aan.
Wel goed
Zeer goed
Goed
sommige dingen kunnen beter.
Worden altijd goed geholpen
Positief, al wil ik nog wel even kwijt dat de planning iets wat minder ruim genomen mag worden dus maak echt een tijdslot van 1,5 uur ofzo in hoeverre dit nodig is. Kreeg een tijdslot van 8 tot 12:30 moest daarom half 6 weg om op tijd in Breda te zijn… uiteindelijk wel even moeten wachten om de mannen te ontvangen… niet erg maar vind het wel fijn om te weten dat ze om 10 uur komen ipv 8 uur. Scheelt me 2 uurtjes in mn bed blijven liggen ben ook gewoon student 😉
Breburg heb ik over het algemeen ervaren als een toegankelijke en betrokken organisatie
Goed contact
ZEER GOED
goed