03/02/2023 08:38
Reparatie WonenBreburg
Wel goed, alleen vorige week heb ik nieuwe ramen en deur gekregen en nu heb ik alles in de grondverf binnen en weet niet zo goed wie dat voor mij gaat verven, ik kan het zelf niet.
- reparatieverzoeken
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.
Wel goed, alleen vorige week heb ik nieuwe ramen en deur gekregen en nu heb ik alles in de grondverf binnen en weet niet zo goed wie dat voor mij gaat verven, ik kan het zelf niet.
Goed
I had a nice experience with DUWO and the hospitality was awesome.
Doorgaans prima qua reparaties. Helaas wordt mijn geforceerde poort niet vervangen, hoort niet bij de woning. Het geeft toch een gevoel van onveiligheid gezien ik eerder een onbekende in mijn tuin heb aangetroffen. Hierdoor ook meer kans op inbraak.
Poor service, lack of communication (incl. English speaking communication) in emergency. Service costs that were never shown in practice. Termimation timeline that didn't correspond to the study programme.
Het is heel wisselend. Het ligt aan de persoon die je spreekt. Veel belioftes, weinig uitvoering. Naast deze reparatie zitten we te wachten op schoonmaakacties, vervangen TL-buizen, regenschermen, deuren hertsellen, fietslift al maanden kapot, enz. Dus welke score wilt u hebben?
De communicatie kan altijd beter
Voorheen was er meer aandacht voor de buurt (door Rina). Nu totaal niet meer. Buurt versoberd, is vaak een vuilnisbelt in zowel de voortuinen, poorten als op straat. Doordat ze vaker langs kwam was er ook minder overlast van andere buren. Nu zien we niemand meer en versoberd helaas de buurt.
Weinig communicatie niet eens een nieuwjaarswens voor 2023
Prima
Goed, maar mogen met het klimaatvraagstuk en kosten hieraan gerelateerd meer doen. Door bijvoorbeeld verlichting met zeker 75% te verminderen in de algemene ruimten.
Redelijk te bereiken. De antwoorden niet altijd even bevredigend. Ooit lekkage van bovenburen gehad, lang geduurd voordat er actie is ondernomen was. Daarnaast niet duidelijk wie opdraait voor schade.
Contact heeft een kort lijntje en er wordt goed naar geluisterd
Uitstekend
Prima. Alleen klachten over de bereikbaarheid van de VVE waar een deel van het gebouw onder valt.
wij zijn tevreden
Slechte ervaring super slechte service
It is nice accommodation with great location, close to the university. Room was nice prepared and clean, however, the common areas were not cleaned when I got here.
Heb nog nooit problemen of negatieve ervaringen gehad met Wonenbreburg. Alleen deze reparatie duurt nu wel erg lang.
Zeggen allemaal wat anders, woningen zijn zeer slecht er word gewoon niks aan gedaan.
everything was delivered clearly
Good quality of f room but not very good at repairing, such as the washing machines and the front doors.
Duwo is very disappointing and leaves a lot to be desired. The website is slow and often doesn't work. The online support is very poor and often non-existent. For example, I moved into my apartment and was told "any problems, contact this email address". Upon contacting them, I was told "we don't deal with your building". The actual humans I've encountered are great. Paul de Vos in Leiden is really friendly, considerate, and helpful. Duwo's job is to provide accommodation, and then act as a landlord should. That means taking responsibility when there's a problem and addressing it. I have not felt this kind of respect paid to me by Duwo so far, despite a long series of problems with my apartment (Paul who I mentioned earlier has seen them and agreed that there were plenty of problems with my apartment. He was helpful and has fixed most of them. Duwo support has basically ignored me).
Ik woon hier nog maar kort maar de keren dat er contact is geweest was het altijd vriendelijk en begripvol.