Lees onze white paper

“Liefde op het eerste klantcontact”

DOWNLOAD

Reviews intervisie bijeenkomst

Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op woningcorporatie.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze onze review richtlijnen en redactiebeleid.

5.8
10

16/07/2019 11:56

Laurentius

De algemene ervaring was oke. Jullie moeten wel echt iets doen met die kloof tussen de studenten en de SMO.

  • Uw mening over uw vertrek uit de woning van Laurentius
9

16/07/2019 11:52

Laurentius

Eerste ervaring.

  • Uw mening over het huren van een woning bij Laurentius
6

16/07/2019 11:47

Laurentius

Goed

  • Uw mening over uw vertrek uit de woning van Laurentius
9

16/07/2019 11:45

Laurentius

eerste ervaring

  • Uw mening over het huren van een woning bij Laurentius
6

16/07/2019 11:43

Nieuw en vertrokken huurders

Goed, niks op aan te merken

  • Evaluatie huren woning
7

16/07/2019 11:31

DUWO

Omdat het appartementen complex nieuw werd opgeleverd in de laatste week van de maand, hebben de meeste studenten binnen een week moeten verhuizen. Dit zorgde voor erg veel afval. De containers raakten snel vol. Pas later heeft DUWO actie ondernomen door extra containers te plaatsen. Ondertussen kregen alle bewoners mails over de overlast van het afval. De kosten van het opruimen van het afval zouden onder alle bewonders verdeeld worden. Ik heb alle tijd om te verhuizen omdat ik niet met dubbele lasten zit en had dus nog geen splinter bij het afval gelegd. Toch kreeg ik deze vervelende e-mails, die overigens persoonlijk aan mij gericht waren. Dat vond ik er vervelend. Ook vind ik dat de verantwoordelijkheid gedeeld moet worden. Natuurlijk hebben de bewoners er een puinhoop van gemaakt. Maar DUWO had kunnen verwachten dat er veel afval zou komen als er in 1 klap 218 woningen worden opgeleverd en dus al eerder kunnen voorzien in extra containers. Dat had de overlast kunnen voorkomen.

  • Evaluatie betrekken woning
7

16/07/2019 11:29

Laurentius

Eerste ervaring.

  • Uw mening over het huren van een woning bij Laurentius
7

16/07/2019 11:14

Laurentius

Eerste ervaring. Is super.

  • Uw mening over het huren van een woning bij Laurentius
8

16/07/2019 10:59

Vidomes

POSITIEF

  • Evaluatie klantcontactcenter
6

16/07/2019 10:46

Laurentius

Discussie over warmte kosten, die man was heel onaardig en niet meedenkend. Veel gedoe mee gehad.

  • Uw mening over uw vertrek uit de woning van Laurentius
8

16/07/2019 10:39

Laurentius

Normaal

  • Uw mening over uw vertrek uit de woning van Laurentius
6

16/07/2019 10:32

Laurentius

Nog geen verdere ervaring gehad

  • Uw mening over het huren van een woning bij Laurentius
7

16/07/2019 10:29

Reparatie WonenBreburg

Goed

  • reparatieverzoeken
9

16/07/2019 09:42

Reparatie WonenBreburg

Afgezien van het parkeerprobleem is alles prima. Jammer dat de renovatie / betonrep. zoveel vertraging heeft opgelopen.

  • reparatieverzoeken
8

16/07/2019 09:40

Reparatie WonenBreburg

Me ervaringen is redelijk maar wij hebben een huismeester hier lopen nou volgens blij ontwijkt hij altijd ons straatje erg jammer het is net of wij er niet bij horen terwijl we een fijn straatje hebben .

  • reparatieverzoeken
8

16/07/2019 09:04

Domesta

Prima

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

16/07/2019 08:58

Vidomes

Ik had het persoonlijk zelf prettiger gevonden als men ook langs kon komen naar een vestiging van jullie.

  • Evaluatie klantcontactcenter
9

16/07/2019 08:34

Domesta

Goed

  • Evaluatie reparatieverzoeken
10

16/07/2019 08:26

DUWO

Medewerkers van DUWO zijn vrijwel altijd vriendelijk en proberen me vaak zo goed mogelijk te helpen. Des te jammerder voor ons allen dat de systemen van DUWO niet altijd even goed werken: Digitale formulieren werken soms niet; het is voor medewerkers soms onduidelijk waar de kennis en de verantwoordelijkheid ligt, waardoor ze mij minder goed kunnen helpen; het contact in de driehoek student-DUWO-externen is vaak onduidelijk en leidt soms tot een overdaad aan communicatie voor duidelijk is wat er moet gebeuren en wie dat gaat doen. DUWO is een bedrijf dat altijd het beste probeert te doen, en ik heb zeer fijne ervaringen met de medewerkers, maar minder fijne ervaringen met de organisatie- en infrastructuur.

  • Evaluatie betrekken woning
8

16/07/2019 00:11

Domesta

Op dit moment goed Blijf luisteren naar de bewoners wij wonen huren de huizen en weten wat er aan schort

  • Evaluatie reparatieverzoeken
10

15/07/2019 23:42

Domesta

Prima

  • Evaluatie reparatieverzoeken
10

15/07/2019 23:08

Domesta

Oké is goed ik ben zeer tevreden met alles

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

15/07/2019 22:54

Domesta

Beloftes en beter communiceren

  • Evaluatie reparatieverzoeken
8

15/07/2019 22:45

Domesta

Goed

  • Evaluatie reparatieverzoeken