21/06/2026 21:26
Reparatie WonenBreburg
Ik word altijd correct te woord gestaan.
- reparatieverzoeken - Anoniem
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.
Ik word altijd correct te woord gestaan.
perfect
Reparatie die is uitgevoerd was goed de andere reparatie niks meer van gehoord dus minder goed
Het was mijn moeders huis dus ik kan er alleen over zeggen dat mijn moeder wel bijzonder lang heeft moeten doen met haar keuken (understatement)
Alles is goed vanaf dag 1 goed geregeld en gecommuniceerd.
Alles sel opgelost
Los daarvan... ben ik het beslist niet eens met bepaalde regels in mijn flatgebouw.
Lees vorige bericht
Klasse
Ik ben zeer tevreden. Enige tijd geleden zijn bij ons de kozijnen vervangen en de spouwmuren geïsoleerd. Ik heb toen gemist dat er is geïnformeerd naar het verloop. Er gingen toen best veel dingen mis. Daar had ik wel een evaluatie van willen geven.
Prima
Mijn vragen worden goed beantwoord, en wordt ook terug gebeld als het nodig is,
Its always respectuful people. From the phone to make the appoitment till thebrepair
Prima.
goed
prima klantenservice
Goed
Hele fijne huisbaas professioneel
Niets anders dan alleen masr positief en dat al bijna 26 jaar dus
Heel fijn
Heel goed ik heb niets te klagen of te mopperen, ik ben super yevreden
Onderhoud en schoonmaak kan veel beter
Prima
Ik heb nog niet veel ervaring met WonenBreburg. Dit is de eerste keer dat ik bij WonenBreburg huur. De informatie en woonwijzer die ik kreeg bij het tekenen van het huurcontract waren erg fijn!