24/06/2026 13:30
Reparatie WonenBreburg
Redelijk tot goed
- reparatieverzoeken - Anoniem
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.
Redelijk tot goed
heel prettig, huur al 30 jaar bij jullie ongeveer..
Goed
Fijne samenwerking
Over het algemeen positief. Alleen antwoord op vragen duurt soms lang voordat het antwoord komt. Lange tijd ook afhandeling verrekenen servicekosten
Zijn wel wat dingen die beter kunnen en dat er toch iets meer word geluisterd naar de bewoners zeker over uitgevoerde constructies in de nieuwbouw bijvoorbeeld de aanleg van parkeerterrein vol met grind blijft in zolen plakken wat allerlei beschadiging oplevert aan vloeren
Met planners, buurtbeheerder en telefonistes eigenlijk nooit geen problemen. Het feit dat er ons dingen verteld worden die niet waargemaakt worden daar loop ik als huurder wel echt tegenaan.
Prettig een luisterend oor voor problemen
Fijn contact altijd.
Gewoon goed.
Als ik bel voor reparatie, wordt er gelijk een afspraak gemaakt
Klantvriendelijk
Zeer klantvriendelijk en goed geholpen
Hebben met vorige reparatieverzoeken minder goede ervaringen
Contact met woning breburg gaat tot nu toe redelijk wat betreft reparatie werkzaamheden
Ik word altijd correct te woord gestaan.
perfect
Reparatie die is uitgevoerd was goed de andere reparatie niks meer van gehoord dus minder goed
Het was mijn moeders huis dus ik kan er alleen over zeggen dat mijn moeder wel bijzonder lang heeft moeten doen met haar keuken (understatement)
Alles is goed vanaf dag 1 goed geregeld en gecommuniceerd.
Alles sel opgelost
Los daarvan... ben ik het beslist niet eens met bepaalde regels in mijn flatgebouw.
Lees vorige bericht
Klasse