Het laatste nieuws voor woningcorporaties.

VOLG ONS OP LINKEDIN

Over Tevreden.nl en Partners

Wij werken samen met toonaangevende organisaties in de branche. Zij maken woningcorporatie.tevreden.nl mede mogelijk en ondersteunen ons met raad en daad.

Tevreden.nl is het grootste volledig in klanttevredenheid gespecialiseerde onderzoeksbureau van Nederland.

Enthousiaste klanten en trotse medewerkers zijn doorslaggevend in het succes van organisaties.

Tevreden geeft met gericht onderzoek inzicht in klantervaringen en werkbeleving met als resultaat beter presterende organisaties met een optimaal klantgerichte dienstverlening.

Steeds meer organisaties gebruiken onze onderzoeksoplossingen enerzijds voor het verbeteren van interne processen en anderzijds voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om hun maatschappelijke reputatie te verbeteren.

Voor meer informatie bezoek:

TEVREDEN.NL

Kubion

Kubion is een expert in het eenvoudig toegankelijk maken van kennis en informatie door middel van krachtige software oplossingen. Met ruim 10 jaar ervaring in de woningcorporatiebranche en ICT, en 30 hoogopgeleide bevlogen professionals ontwerpen, bouwen en verbeteren wij de communicatie tussen organisaties en hun klanten.

Van meer dan 20 woningcoporaties heeft Kubion geleerd wat nodig is om succesvol te zijn in excellente dienstverlening voor uw klanten. Meer dan 500.000 huurders van onze klanten worden bediend via onze software.

Voor meer informatie bezoek:

Kubion

StoryMail; go digital, stay human.

StoryMail biedt een innovatieve webbased oplossing voor het maken en versturen van gepersonaliseerde videoboodschappen. Dat doen we met passie, omdat we zien dat de klantenrelatie van de toekomst zowel digitaal als menselijk is. We omarmen de technologie omdat het zo efficiënt is, maar tegelijk moet het contact menselijk en persoonlijk zijn. Onze boodschap luidt dan ook: “Go digital; stay human!”

Een persoonlijke videoboodschap speelt direct in op de emotie. Die zijn namelijk heel menselijk, maar ook beheersbaar en beïnvloedbaar. Klanten ervaren bijvoorbeeld een bedrijf door het contact via verschillende digitale interactiekanalen. Denk maar aan de website, het contact center en bijvoorbeeld een digitale factuur. Deze persoonlijke ervaring (lees (on)tevredenheid) is dus een optelsom van allerlei interactiemomenten.

De ervaring met het bedrijf wordt vele malen sterker door te zorgen dat de ‘human touch’ daarbij niet verloren gaat. Sterker nog, om je in de toekomst te onderscheiden moet je excelleren op zowel de digitale als de menselijke klantrelatie. De inzet van video’s – zeker als je die kunt personaliseren op basis van persoonlijke klantdata, zoals bijvoorbeeld naam, logo en foto – kan heel goed bijdragen aan het realiseren van een betere klantbeleving. Waar deze klant zich in de journey ook bevindt.

Wil je voor jouw organisatie de communicatie richting de klanten ook beheersbaar en beïnvloedbaar maken?

Voor meer informatie bezoek:

Storymail

Opiness

Opiness.nl is een nieuw onafhankelijk online platform, o.a. gerealiseerd door de makers van Zoover en Preferenso, waar consumenten dienstverleners kunnen beoordelen en vergelijken op klantoordeel, waar consumenten een betere keuze kunnen maken en bedrijven zich kunnen profileren.

Opiness heeft een samenwerking met woningcorporatie.tevreden.nl. De resultaten en reviews verzameld op woningcorporatie.tevreden.nl kunnen om deze te publiceren gratis worden doorgeplaatst op Opiness.

Voor meer informatie bezoek:

Opiness

Feedback Company

The Feedback Company biedt zeer laagdrempelige en gebruiksvriendelijke mogelijkheden om klantenfeedback te verzamelen en op sterk onderscheidende wijze te publiceren. Woningcorporatie.tevreden.nl plaatst de reviews en ratings door naar The Feedback Company voor betere vindbaarheid in Google.

Voor meer informatie bezoek:

Feedback Company

Google

Reviews en ratings worden geïndexeerd zodat u beter vindbaar bent in Google. Door de unieke samenwerking tussen de Feedback Company en Google worden de reviews en ratings, desgewenst direct bij Google aangeleverd en in Adwords geplaatst. Bij voldoende reacties worden dan Google sterren campagnes getoond. Dit resulteert in een sterke conversie verbetering.

Voor meer informatie bezoek:

Google

Onze Partners