Vidomes

,

Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Vidomes. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.

Selecteer een vragenlijst

Voor u de vragenlijst invult, zouden we u willen vragen om onderstaand formulier in te vullen. De gegevens dienen ter controle, zodat we er zeker van kunnen zijn dat uw reactie oprecht is. Tevreden.nl ontleent zich geen rechten aan uw gegevens. Voor meer informatie zie onze Privacy & Disclaimer beleid hier.

19364 Beoordelingen

Vidomes heeft 19364 beoordelingen met een gemiddelde score van 7.2 uit 10

Laatste Reviews

7.2
6

29/12/2023 15:38

Vidomes

over het algemeen heb ik geen klachten, maar het is nu de 2e keer dat ik een klacht heb ingediend. En de laatste keer betrof het wel een heel vervelende storing, die behoorlijk lang heeft geduurd.

  • Evaluatie klantfeedback
2

19/12/2023 18:45

Vidomes

Heb klachten ingredient leider tot nu von Dag is niets gebuurt . Klachten zijn in oktober en November ingrediënt.

  • Evaluatie klantfeedback
2

18/12/2023 20:18

Vidomes

Helaas heb ik geen goede ervaring met uw service gehad,wanneer ik mijn probleem telefonisch aangegeven,gaf uw medewerker de tel.nr van de aannemer en zei dat ik moet hun bellen.Ik was verbaasd,als ik zelf alles regelen,waarom betalen we een hoge huur dan.Dan wordt het situatie nog erger,toen ik naar de aannemer gebeld had en ze zeiden dat het niet hun taak was.Dus uw medewerker weet niet eens juiste tel.nr van de aannemer.

  • Evaluatie klantfeedback
8

18/12/2023 18:57

Vidomes

Matig, vooral als her gaat om groot onderhoudt van de flat,schilderwerk en gangen van de kelderboxen(zien er niet uit vies. Muren moet nodig geverft worden,vloer ook). Geen beveiliging camera in entre ruimte,deze is echt nodig in deze tijd (met al die criminaliteit).

  • Evaluatie klantcontactcenter
1

18/12/2023 18:27

Vidomes

Eind november een melding gemaakt bij Vidomes echter tot op heden niks meer vernomen

  • Evaluatie klantfeedback
8

18/12/2023 14:35

Vidomes

Algemene ervaring is goed. Als ik naar Vidomes bel, dan word ik altijd wel netjes te woord gestaan en goed geholpen.

  • Evaluatie klantcontactcenter
6

18/12/2023 12:40

Vidomes

Afdeling schijnbewegingen, wel praten maar individuele klachten niet serieus afhandelen.

  • Evaluatie wijkbeheer
8

18/12/2023 12:00

Vidomes

Algemene ervaring met Vidomes is, dat er mensen rondlopen die achter je rug om dingen in gang zetten en waar je dus geen weet van hebt (geen hoor en wederhoor). En dat de belofte om je over iets op de hoogte te houden, of te informeren, achterwege blijft en je daar zelf achter aan moet (ruim een half jaar later). Dit schaadt het vertrouwen in de organisatie Vidomes.

  • Evaluatie klantcontactcenter
10

18/12/2023 10:45

Vidomes

Ik ben een tevreden huurder van Vidomes. Mijn reparatieverzoeken worden steeds op tijd afgehandeld en ook de reparaties verlopen voorspoedig. Nadat ik een klacht had ingediend over de koude nachtstand van de verwarming, zat ik er binnen één dag warmpjes bij. Ontzettend fijn en snel opgelost.

  • Evaluatie klantfeedback
8

18/12/2023 10:32

Vidomes

Vidomes doet weinig aan vernieuwing in huis , bv oude toilet vorige bewoners zit er nog in , oude keuken en badkamer . Huur gaat wel hard omhoog

  • Evaluatie klantcontactcenter
10

17/12/2023 23:21

Vidomes

Jullie Service

  • Evaluatie klantcontactcenter
8

16/12/2023 15:34

Vidomes

Geen klachten over service vidomes

  • Evaluatie klantcontactcenter
6

14/12/2023 15:42

Vidomes

n.v.t

  • Evaluatie klantcontactcenter
7

13/12/2023 21:47

Vidomes

Ja vest heel goed

  • Evaluatie klantcontactcenter
9

13/12/2023 20:43

Vidomes

Vidomes dient meer controle uit te oefenen op reparaties en dergelijke uitgevoerd door derden.

  • Evaluatie klantcontactcenter
5

13/12/2023 16:47

Vidomes

Sommige helpen je gelijk en sommige schuiven het weer terug naar de huurder

  • Evaluatie klantcontactcenter
1

13/12/2023 13:01

Vidomes

Er is weinig contact. Heb online hulp/advies gevraagd ivm een verwarmingsprobleem, maar nog steeds na enkele weken geen reactie.

  • Evaluatie klantfeedback
6

13/12/2023 11:37

Vidomes

toch iets beter bereikbaar zijn

  • Evaluatie klantcontactcenter
1

13/12/2023 11:34

Vidomes

Slecht, sorry maar service is nihil en dat is toch het belangrijkste

  • Evaluatie klantcontactcenter
9

13/12/2023 11:27

Vidomes

Prima communicatie en goed georganiseerd

  • Evaluatie wijkbeheer
7

13/12/2023 11:25

Vidomes

Vidomes meer verantwoording voor neemt voor de gebreken van de woningen en niet huurders het laten uitzoeken

  • Evaluatie klantcontactcenter
10

13/12/2023 10:08

Vidomes

Goed

  • Evaluatie klantcontactcenter
1

13/12/2023 10:06

Vidomes

Niet goed, ik kom met een reparatie verzoek. (Tocht door balkon deur en ramen) Daar komen monteurs voor die doen hun best om het probleem op te lossen. Maar het probleem valt niet op te lossen om dat de flat te oud is. Overigens eigenlijk wel nieuwe kozijnen en ramen. Deze zijn volgens Vidomes wel gerenoveerd. Dat is ook al weer 10 jaar geleden. Ik en de bewoners van de flat klagen al langere tijd over geluidsoverlast van de waterleidingen. Het lijkt er soms op of er een helikopter aan het landen is! Dan moet u even …. Op bellen. Ik heb gezegd dat deze …. Het probleem niet kan op lossen om dat deze al 20x is geweest. Nou mevrouw daar komen we dan even op terug het is ondertussen al een maand geleden en jullie moeten nog steeds terug bellen. Maar de huur gaat wel elk jaar fijn omhoog. Ik waai weg in mijn woonkamer stoken heeft weinig zin dus zit in de kou. Plus ík wordt stapel gek van het geluid van de waterleiding. En als dat nog niet genoeg is! Onze flatmeester houd nog al van stikkers en papiertjes plakken met er op deze hoort hier niet! Vidomes hier ook op aan gesproken. Mijn dochter van 13 krijg haar fiets niet normaal uit de fietsen stalling de deuren zijn zo zwaar dat het voor kinderen niet te doen is om de deur open te houden en dan nog eens je fiets er door heen wurmen. Plus je moet zoeken naar een plaats om je fiets kwijt te kunnen. Dus mijn dochter ze haar fiets boven in de hal bij mijn deur tegen een muurtje aan. Elke dag zit er een papiertje op met deze hoort hier niet! De huismeester vind die fiets blijkbaar belangrijker dan een vuilnis zak die al vier dagen op de gang staat staat. Er wordt hier duidelijk gehandeld naar die vind ik wel leuk en die niet en deze mensen hebben een grote mond dus daar durf ik niks op te plakken! Te belachelijk voor worden. Om het nog leuker te maken krijg ik ook nog een brief thuis gestuurd met daarop een foto van de fiets van mijn dochter . Dat deze hier niet mag staan en dat ze hem gaan verwijderen als deze er weer staat kosten €75 euro ik heb toen nog even gekeken en op de hal stond nog een vuilnis zak van een anderen buurtbewoner. Rolatoors van mensen mogen ook gewoon op de hal staan. Vuilniszakken , voetballen en dan geen een nee 5 stuks die mogen ook op de hal, shildereijen mogen ook op worden gehangen. Scootmobiels mogen ook gewoon op de hal staan er mag zelfs gewoon geboord worden in de muur zo dat daar een ring kan komen om hem zelfs vast te zetten. Maar indd een fiets mag dan natuurlijk niet. Dat stinkt net als een vuilniszak . Dat is heel brand gevaarlijk net als een scootmobiel en voet ballen, schilderijen. Ik wil helemaal niet wijzen naar anderen want ik ga goed om met mijn buren. Maar dit is toch wel echt te gek voor worden!! Nu we toch al lekker aan het schijven zijn heb ik nog wel wat. Als je hier komt wonen is het verplicht om een goede ondervloer te nemen ik hèb daar een hoop geld aan uit moeten geven. Toch heel vreemd dat als je overlast heb van je buurvrouw boven dat ze dat dan niet na gaan kijken. Ik hoor haar kind lopen tja van je lopen noemt en mevrouw vind het ook normaal om in de nacht op haar naaldhakken te gaan lopen . In een flat weet je dat je geluiden hoor van de buren. Maar dit is gewoon niet normaal. Er wordt totaal geen rekenschap gehouden met elkaar. Plus de huismeester doet nou ook niet zo heel goed mee! Kortom voor mij nooit meer Vidomes huren!

  • Evaluatie wijkbeheer
8

13/12/2023 09:35

Vidomes

Goed.

  • Evaluatie klantcontactcenter

Scores Vidomes

Er zijn nog niet voldoende resultaten behaald om te kunnen publiceren.