Inspiratiemiddag: hart voor de klant

Dit jaar organiseren we op donderdag 22 juni weer een inspirerende middag bij de Nederlandse Energiemaatschappij. Zij hebben als doel de meest klantgerichte organisatie van Nederland te worden en hebben daar hun processen en klantcontact afdelingen op ingericht. Deze middag is speciaal voor managers en teamleaders van het Klant Contact Centrum van een woningcorporatie. Om te leren, te delen en te ervaren! Vorig jaar werd deze middag met lof beoordeeld, derhalve hebben we een klein deel van het programma hetzelfde gehouden en aangevuld met nieuwe praktijkcases.

Programma donderdag 22 juni

  1. 12.30-13.00: Inloop en koffie met een broodje
  2. 13.00-13.15: Welkomstwoord (Olaf Ouwerkerk, Voice of the Customer NLE)
  3. 13.15-13.45: NPS als verbetermonitor (Larissa van der Lans, manager Klantenservice NLE) – Hoe gebruik je klantfeedback en meetgegevens in de dagelijkse praktijk?
  4. 13.45-14.15: Rondleiding
  5. 14.15-14.30: Pauze
  6. 14.45-15.00: KCC benchmark woningcorporaties ( Tevreden.nl)
  7. 15.00-16.00: Lagere kosten én hogere klanttevredenheid (Wouter, Performance Manager klantgeluk Ditzo)
  8. 16.00-17.00: Afronding & borrel

Adresgegevens:

NLE
Rotterdam Building
Aert van Nesstraat 45
3012 CA Rotterdam

Aanmelden

Vul onderstaand formulier in om deel te nemen aan de gratis inspiratiemiddag.