Enthousiaste klanten en trotse medewerkers

Zijn het doorslaggevende succes voor iedere woningcorporatie

Veranderingen met impact

Woningcorporaties zien zich door uiteenlopende omstandigheden geconfronteerd worden met mooie uitdagingen. De kwaliteit van de dienstverlening omhoog, de kosten omlaag en vooruit naar de kerntaak. Maar wat betekent dit in de praktijk? En welke stappen heeft uw organisatie hierin gezet?

Woningcorporatie.tevreden.nl organiseert, met medewerking van de woningcorporaties Woonbron en Rhiant, diverse bijeenkomsten op verschillende locaties in Nederland. Woonbron en Rhiant zijn enige tijd geleden begonnen met het doorlopend meten van klantervaringen en willen hun praktijkervaringen graag met u delen.

Onderwerpen die onder andere aan bod komen:

  1. Waarom kiezen voor doorlopend meten na ieder contactmoment?
  2. Wat is de impact van doorlopend meten op de prestatie van de organisatie?
  3. Welke impact heeft deze veranderingen op de werkbeleving van de medewerkers?

Programma:

09.00 uur – 09.30 uur: inloop
09.30 uur – 10.00 uur: voorstelronde en toelichting huidige situatie
10.00 uur – 10.30 uur: Tevreden.nl aan het woord
10.30 uur – 11.30 uur: Woonbron en Rhiant aan het woord
11.30 uur – 12.30 uur: klantgerichtheid en bevlogen medewerkers
12.30 uur – 13.00 uur: lunch

Direct aanmelden

Benieuwd naar de verhalen en ervaringen van andere woningcorporaties? En vind u het leuk om met vakgenoten te sparren over deze onderwerpen? Meld u dan kosteloos aan via onderstaand formulier.